22 Ağustos 2009 Cumartesi

Twilight Soundtrack

bu konu adında milyonlarca yazı var bloglarda. Banane bende eksik bendede olsun istedidim. Benim film şarkılarından favorim ( Toslumbağa ile ortak kararımız) Flightless bird american mouth. Ayrıca Eyes on Fire da favorilerim arasında. Bence google dan sahnelerle twilight müzikleri diye aratırsanız istediğiniz her şarkı çıkıyo. Şahsen ben soundtracki almadan önce öyle indirmiştim.

bu şarkıların olduğu Soundtrack dışınca birde Carter Burwell in enstumantel müzikleri var. Özellikle Bellas lullaby, Lion fell in love with lamb , How i would die... bunlar sadece en akılda kalıcılar. Şahsen melodiler dilime dolanıyo sürekli. Carter Burwellin çıkardığı en iyi performans bu. Bunların dışında Debussy - Clair de Lune dinlenmesi gerekenler arasında.

Sıra geldi new moon filminin soundtrackine. Bi çok internet sitesine baktım ve yazan şarkıları indirdim. Dinledim ve yıkıldım. Bu kadar saçma şarkılar olamaz. Bi kere hepsi çok sert. Ben daha yumuşak daha duygusal şarkılar beklerdim. O şarkılar arasında en iyi Hana Pestle- Need. diğer dinlenebilecek şarkılar Muse- Apocalypse Please, Coldplay - Fix you, Blue October - Sound of Pulling Heaven Down.

Bunlar benim zevkim. Beğenmenizi umuyorum. İyi geceler.

2 yorum:

Bugra dedi ki...

Oh.. Flightless Bird American Mouth !

Beni alıyor benden, satamıyor üstüne üstlük geride getirmiyor :))

Ama ben derim ki filmi izlemeden belli olmaz soundtrackler.. Öyle bir sahne olur ki, çok sert bir parça inanılmaz romantik bir ruha bürünebilir :) Gibi gibi.. Güzell !! :)

flightlessbrd dedi ki...

Olabiliiir. katıldım şimdi sanaa :)