5 Ağustos 2009 Çarşamba

Blood

az önce kan kaybından ölüyordum. :( herşey dün gece küçücük bir sineğin beni ısırmasıyla başladı. küçük sinek beni ısırdığında haliyle kaşındım. Yara olup kabuk bağladı. Tam kaşıntısı geçti derken Az önce kabuk elime geldi. Bende koparttım. İki üç dakika sonra bi ıslaklık hissettim bacağımda. Elime bi sıvı geldi. Balkon karanlık olduğu için anlayamadım. Bilgisayarın ekranına uzatmamla çığlığı basmam bir oldu. Tüm elim kan içindeydi. Gerçekten ve abartmıyorumm. Sonra korkarak bacağıma baktığımda kabuktan aşağısının ve beyaz mermerlerin diğer dizimin( ayapımı dizimin üstüne koymuştum) ve masa örtüsünün (dizime koyarken örtüye değmiş olmalı) kan içinde olduğunu gördüm. Korku çığlıklarıma koşan ablam '' amaaan nolcak yıka geçer '' deyip elime bir kuru birde ıslak mendil tutuşturup evden çekip gitti..

Hiç yorum yok: