23 Ağustos 2009 Pazar

Einstein zeki adammış.

Show Tv de 2 dk önce bi haber yayınlandı. Kuşadasında bilmem kaç kovan arı ölmüş bi milyon tl zarar varmış vs. neyse önemli olan bu değil. Aslında bu ama neyse ben asıl mevzuya geçeyim.

Bu Einstein yıllar önce '' Eğer arılar ölürse, insanlığın sadece 4 yıl ömrü kalır.'' demiş.Şimdi 2009 yılındayız. 4 yıl sonra olcak 2013. Bide maya atalarımızın ortaya sunduğu 2012 muahbbeti var.2012 de dünyamızın YANINDAN GEÇİCEK marduk gezegeni bizi mahvedicekmiş. En son geçtiğinde Nuh Tufanı olmuş. Diyorum bu böyle efsane falan ama Mayalarda her bişeyi bilmişler. İnsan ister istemez korkuyo. Hani hepsi aynı zamanlara denk gelecek falan.

Neyse iftar vakti. Afiyet olsun.

6 yorum:

selin dedi ki...

Korktum lan :!
neyse ölcez eninde sonunda bari topluca ölek :D

Bugra dedi ki...

Güzel bir mantık aslında.. Ho$ ve çekici :))

flightlessbrd dedi ki...

dimi :D bi anda olcak hiç hissetmicez. bakcaz yukarı aaa bi ışık geliyo. sonra bi bakmışız herkes beyazlar içinde :D

Ay BU KIZ dedi ki...

bana bişe olmaz.. :):))
osmana selam bebeimm:) ahahaha..
seni özledimmm lan.. :(:(:(:(
uçurtma uçurmayı özledim:(
osmanla amaçsızca sahilde koşmamızı özledim:( senin saçlarını anlamsız şekilde topuz yapmayı özledim:(
terasda mal mal güneşlendiğimiz günleri ve yan balkona uçan şemsiyeyi özledim..
özledim tenin kokusunu özledimmm..

Travis dedi ki...

tutuşan paçalar :)

flightlessbrd dedi ki...

aeorodinamik yarım :D bende seni özledim. Osmanda seni özledi. sen gittiğinde beri yemek yemiyo. güllaç yaptım ellerimle onu bile yemedi osman. saçlarım sensz yaban ellerde kaldı. şekle sokamıyorum :D en yakın zamanda görüşmek dileğimlen :D öptüm bebeğüm