31 Ağustos 2009 Pazartesi

Köylü milletin efendisidir heh

Annem 24 yıldır mesken tuttuğu dükkandan çıkıp şehre 13 km uzakta olan köye taşıdı eczanesini. Babamda bu olayı ''sanki sevgiliden ayrıldım , çok duygulandım '' olarak yorumladı.Noluyo lan burda? benim eczaneyi taşıdığı için üzülmemin tek nedeni okuldan çıktığım zaman aç kalınca heme gidip eczaneden para alırdım şimdi onu yapamıcam. bi bu yani. babam pembe dizi edasında dolaşıyo 2 3 gündür ortalarda. Annemde temizlik manyağı olmuş. aman orası tozlu burası tozlu. Bende sanırım adapte olmaya çalışıyorum köylü olmaya. Eh napalım artık ömrümüz orda geçicek ( bana noluyosa allahım yaerappim!) .

Köy de köy hani. şehirden modermiş. (daha gidip görmedim babam öyle söyledi. kendini avutuyodur zaar) bide muhtarın 2 karısı varmış. biri köyde biri şehirde. iki karısı kavga edince kendine gelmiş ev tutmuş şehirden. arada kalmış. ne yapsam bilemedim diyomuş. muhtarlık kampayası bu.. tanıdığım tüm muhtarların 2 karısı var. ''Muhtar olursanız bir kadın da bizden size hediye!!! '' gibi bişey mi.

hayat ne salaklaştı okulların yaklaşmasıyla. Dershane diye bişey başladı en acısı. Bide öğrencilerin suratına '' Tatilimi mahvettiniz. haha çekin cezanızı'' anlamıyla bakaan despot psikopat öğretmenler hiç mi hiç çekilmiyo bu sıcakta.

bu banal hayatımı cuma günü yapmayı planladığım eskişehir ggezimle renklendiricem inşallaaaaaaaaaaaaaaah. iyi geceler. ben biraz uyusam iyi olur. belkide olmaz


olur mu?


hadi gittim ben


valla


of.

1 yorum:

Ay BU KIZ dedi ki...

ulan valla benimde içim burkuldu şimdi.yani ben ayda yılda bi geldiğim bartında,çarşıya çıkyığımda şöyle ağız tadıyla bi mecuuuttt diye bağırıp tükkandan içeri giremicek miyim yaa.:( neyse artık bi yolunu buluruk handejimmm:)
o değilde çok helecanlanıorum geliosun diyee.. yehuuuuuuuuuuuuuu:)