3 Ağustos 2009 Pazartesi

Jeux d'enfants


2dk önce bi film izledim. 2003 yapımıymış. Benden başka herkes izlemiş. Bende izliyim dedim. The notebook dan sonra beni ağlatan 2. film oldu bu. Hakkında bişeyler yazmak istiyorum ve çok şey yazabilirim ama ne yazmam gerektiği hakkında en ufak bir fikrim bile yok. Sadece zaman zaman gözlerimin dolmasıyla kalmadı. Hüngür hüngür ağladım. Film arşivime(!) bu filmi kattığım için çok mutluyum :) ..

-


-





-



Daha yeni yeni üstümdeki hırka kuruyor(eh yakında peçete yoktu) . Tekrar izlemeye karar verdim. Sanırım aşk hikayelerini çok seviyorum .Özellikle de konusu bunun gibi değişik olanları.




Eğer bu yazıyı okuyanlardan izleyen varsa ben en çok restorantta kıza nedimem olurmusun diye soruyor. O sahnede şaşırdım. Ya kendi salaklığımdan yada filmde öyle ben kıza evlenme teklifi etti sandım. Halbuki diğer kızla evlenmek için izin alıyomuş.. ÇOk kızdım.. hımmm



neyse. benden bu kadar ..İyi gecelerr. good night. gute nacht.

Hiç yorum yok: