12 Ağustos 2009 Çarşamba

3Gerizekalı

Turkcell'in yaptığı o 3G ^reklamını izlemeyen yoktur sanırım. Dünyada bu kadar insan varken niye gidip o 3 GERİZEKALIYI seçmişler. Ya o reklam çıktığında televizyonu binbir parçaya ayırmak istiyorum. Merak ne güzel şey güzel şey merak . Merak etmiyorum. Ne halta yarıyosa 3G denen icat. Şimdi benim telefonumun 3G özelliği yok. İnsanlarla 10 yıldır görüntüsüz konuşuyorum noluyo? Biyerim mi eksiliyo. Hem kaç kişiyle görüntülü konuşabilirsin ki?? Görüntülü konuşunca elime ne geçicek. Mesela ben görüntülü konuşmak istemiyorum. Belki müsait olmıcam. Yada karşıdaki beni görüntülü arıycak ama ben dikkat etmeden açıcam . O an kötü bi durumda olabilirim. Bunu icat edenler hiç tuvalete falan girmiyo heralde?? He bide sırf telefondan internete giricem diye ( görüntüde öyle asıl amaç param var diye hava atmak!!) iPhone, Omnia yada Blackberry alanlar var. Onlara ne demeli. Yok böyle bi olay ya. Sinir oluyorum. Etrafımdaki tüm görgüsüz ve salak insanlara. Iyy bak yine başladı o reklam. Sanırım gidip intihar edicem. İyi Geceler.

3 yorum:

selin dedi ki...

merak ne güzel şey,
güzel şey merak ,
güzel şey ne arıyorsan hemen bulmak :P
bunu tekrarlıyıp duruyorlar.
bnde iğreniyorm o 3 gerizekalıdan.:)

Breitling dedi ki...

evet çok haklısın ben de! Reklamların kendilerince uyguladıkları aptal bir politika. Bir kaç hafta önce de, kim 500 milyar ister reklamı vardı turkcell'in. osman tan erkır oynuyodu. ondan da nefrettt etmiştimm :D

flightlessbrd dedi ki...

ya müzikler sesler o kadar rahatsız ediciki katlanamıyorum artık. :D