13 Ağustos 2009 Perşembe

Lanetli Yorgan.

Bu günün bozuk olduğundan %100 eminim. Sabah kaçtı bilmiyorum cennet mahallesinin kulakları sağır eden müziğiyle uyandım. Her zamanki gibi kavga ediyolardı. Kafamı yorgana gömüp uyumaya çalıştım. Sonra farkettim ki üzerimde her zamanki gibi ince bi örtü yoktu. Onun yerine 30 kiloluk bi yorgan vardı. yorganı tepeleyerek altından çıkmamla içine girmem aynı saniyede oldu diyebilirim. Dışarıda sıcak -4376346309 derece falandı çünkü. Odaya gidip en kalın çoraplarımı giydim. Ama hiç bi işe yaramadı. Saat 3'e kadar aynı salak yorganın altında oturup Taylor Swift'in ''Should've Said No'' şarkısını 40 kere kadar dinledim. Sonunda pes edip yorganın altından çıktım. Bikinilerimi giyip plaja indim. Ama inmemle çıkmam (!) bir oldu. Dışarıda kasırga derecesinde rüzgar vardı. Eve çıkmadan önce cesaretimi toplayıp belime kadar denize girdim. Denizden çıkınca öyle üşüdümki bacaklarım donup kırılcak gibi bi hisse kapıldım. Bacaklarımı kaybetmek istemediğimi biliyorum. Eve döndüm. Banyodan sonra odaya gittiğimde Lanetli Yorgan bana pis pis gülümsüyodu. Sanki annelerin ''Ben sana demiştim'' derkenki ifadeleri gibiydi.Evet o yorgan bana altından çıkmamı söylemişti. Ama sakalı yoktu. Saçmaladım. Neyse işte 45340673906 kere dinlediğim şarkı

http://www.youtube.com/watch?v=Ao138HwSqow

Hiç yorum yok: