28 Temmuz 2009 Salı

ekstra bakımm..



bu yaz kendime ve saçlarıma ekstra bakım yapmaya karar verdim. Ama yapmaya çalıştığım herşey mahvoldu(saçlarım hariç)




önce kendimden bahsetmek istiyorum. Bu yaz rakı beyazı rengine sahip olan tenimi biraz bronzlaştırmak istemiştim. ''BEN BU YAZ BRONZLAŞMAK İSTERKEN HAŞLAMA OLDUMM!!!! '' tenimin rengi adete domatese dönerken peşinden getirdiği acılarda cabası. Madem bu kadar yandım acısına katlanıcam dedim günde 5 öğün bebe yağıyla yağlandım ( soyulmazsam çok mutlu olacaktımmmm..) ama bu sabah uyandığımda kolumun derisinin yarısı yoktu..




ama saçlarıma yaptığım ekstra bakımda çok başarılıydım . ilk önce Loreal elseve ''yıpranma karşıtı bakım şampuanı'' ardından '' elidor saç kremi'' saçlarım kurumaya yakın '' Gliss sprey'' ile 1 aydır saçlarıma yoğum tedavi uyguluyorum... sonuç mu???








3 yorum:

Unknown dedi ki...

süüpper olmus ama yanmana üzülldümm:(

flightlessbrd dedi ki...

bende acıları hissedince çok üzüldüm :) teşekkür ederim :)

Alışveriş Manyağı dedi ki...

saçların süper :) yanmana ben de üzüldüm birbirimizi tanımıyoruz ama :D