28 Temmuz 2009 Salı

sayın ben;

oooo neler görüyorum acabaaaa. Hande hanımlar mı gelmiş ??? evet ben geldim. yeni kapıldığım bir heves dalgasının sonucu olarak bir hesap da buradan açtım. Merak ediyorum acaba 3. yazımdan sonrası gelecekmi?? Aslında devam edebilirm. Eğer bi iki insan benim yazdıklarımı severek okumaya karar veririse tabiiii.



neyse bu sıkıcı açılış konuşmalarını geçiyorum. zaten sıkıldım. saatin 13:47 olmasına aldırmadan 13:30 a kadar uyumuş olmanın mahmurluğu var üzerimde. ( nedense tüm gün devam edecek gibi hissediyorum..)


bu sabah kahvaltıda ne yapsam karar veremedim. Karar verirsem kalkıp hazırlamak zorunda kalıcam. Kalkıp hazırlarsam kahvaltı yapıp ders çalışmam gerekicek. DERS ÇALIŞMAK!!! aman tanrım. Bunun hiç sonu gelmezmiii??? ben daha küçücük bir bebekken liseye girdiğimde rahatlıcaksın derlerdi.. HAH büyüklerimizin en güzel yalan örneklerinden biri daha !!! ne oldu şimdi?? ''üniversiteye gir artık çalışsanda olur çalışmasanda!!! '' buda bi yalan. çalışmadığımız zaman neler neler oluyo?? şu anne ve babaları anlamak ölüm... of..

Şimdi farkettim de ben bu konuya nerden geldim acaba. Saçmaladım evet.. Neyse ben internetten öğrendiğim krep tariflerini uygulamak üzere yavaş yavaaaş mutfağa doğru kaçıyorumm. Kendinize iyi bakın.. Esen kalın :)



Hiç yorum yok: