28 Eylül 2009 Pazartesi

Ders : Tarih

Milli eğitim bakanımızın yaptığı son süprizle pazartesi ve salı günleri dersler 8 saate çıkartıldı. Daha da çekilmez kılınması için son saati tarih yapmışlar. Tarih dersinde geçen yılın tekrarı olsun diye osmanlının son zamanlarından ve 1. dünya savaşından bahsetmeye başladık. Konu Fransanın ne kadar 2 yüzlü bir devlet olduğuna ve 2yüzlü bir politika izlediğine geldi. Bende merak edip öğretmene '' acaba fransada bunu nasıl anlatıyolar. biz osmanlıkya karşı 2yüzlü davrandık oh ne güzel mi dyolar'' diye sordum. Meliha hanım da cevap olarak olur mu herkes kendi işine geldiği gibi söylüyodur dedi. Beyni sadece salak detaylara çalışan bir arkadaşım 45 dk. ders sonunda aklında kalmş olan tek konunun bu olduğunu ima eder şekilde '' Eğer ben yunan olsaydım ' Topraklarını beğenmedik. Spor olsun diye de yüzerek geldik ' derdim. '' dedi. [kastettiği yunanların denize dökülmesi]. Eğer o arkadşım bu yazımı okursa onu selamlarım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Biz Viyana'yı beğenmedik, almaya değmez bulup geri döndük mü diyoruz :) Arkadaşınız çok sivri zekalıymış :)

flightlessbrd dedi ki...

mustafa tr; çok haklısın. sana katılıyorum :) gereğinden fazla sivri :)